Z.K 14 Kasım 2011 Pazartesi Türkiye -
merhabalar, tala marka yılan yağını 10 tl ye aldım ama sizin sitenizde 15 tele hatta iki tane alındığında 15 tl ye bile veriyorlar. Aldığım yer güvenilir bir aktar ama sahte olabilir mi? yağın kokusu hafif kuyruk yağı gibi kokuyor.bilgi verebilir misiniz? teşekkürler

Cevap : merhaba efendim.biz aktarlara ürün vermiyoruz.ürün parekande satış fiyatı 15 tl dir kutu üzerinde de 15 tl olarak belirtilmiştir.almış olduğunuz ürünlerin orjialliğinden emin olup daha sonra kullanmanızı tavsiye ederiz tala firması olarak..
C.P 08 Kasım 2011 Salı Türkiye - İstanbul
bu şampuanı çocuklarda kullananilirmi 12 yaşında oğlum var. saçları hep sağlıklı olsun diye. yani şampuanı oğlum kullansa sakıncası olur mu?

Cevap : COCUKLARDA KULLANILMASI TAVSİYE EDİLMEZ. CİLTLERİ VE SAC DERİLERİ HASSAS OLACAGINDAN cocukların yaslarına uygun birürün kullanılması tavsiye edilir. teşekkür ederiz.
C.P 08 Kasım 2011 Salı Türkiye - İstanbul
Ben bu ürünün sampuanını aktardan aldım ayrıca bu ürünün yılan yağıda mı var? Ayrıca ürünün sitesinden alınan ürün orjinal midir?

Cevap : aktardan almış olduğunuz ürünün orjinalliği hakkınd ayorum yapamıyoruz. çünkü biz direk aktarlara ürünvermiyoruz. ürünün su an sahibi olan siteye mail atmış bulunuyorsunuz.orjinalliği konusundan zaten bir sıkıntı yaşamassınız. tabiki orjinaldir. teşekkür ederiz.
F.E 05 Kasım 2011 Cumartesi Türkiye - Niğde
ben ürürününüzden almadım ama almak istiyorum bu konuda sormak istediğim bişey var benim sakalımın çıkması için bu yağı yüz hattıma sürsem etkisi olur mu??
F.E 05 Kasım 2011 Cumartesi Türkiye - Niğde
ben ürürününüzden almadım ama almak istiyorum bu konuda sormak istediğim bişey var benim sakalımın çıkması için bu yağı yüz hattıma sürsem etkisi olur mu??
F.E 05 Kasım 2011 Cumartesi Türkiye - Niğde
ben ürürününüzden almadım ama almak istiyorum bu konuda sormak istediğim bişey var benim sakalımın çıkması için bu yağı yüz hattıma sürsem etkisi olur mu??

Cevap : tala yılan yagını tüylerinizin cıkmasını istediğiniz her bölgeye uygulayabilirsiniz. ama kullanacağınız bölgede hafifte olsa tüy olmalıdır. herhangi bir cilt rahatsızlığı yada alerjik bir cilt durumunu yoksa güvenle kullanabilirsiniz. teşekkür ederiz.
M.Z 01 Kasım 2011 Salı Türkiye - İstanbul
ben 15 yasındayım ve sacım aşırı derecede dokuluyor ve sacımda cok kırık var yılan yağını almalımıyım yoksa doktoramı basvurmalıyım

Cevap : yılan yagı sacınızdaki dökülmeler seyrelme ve cansızlaşam tarzında problemler varsa 2-3 aylık düzenli kullanımlarda etkisini gösterir. ama yasınız itibari ile bu dökülmeler normal olmadığından dilerseniz öncelikle alanında uzman bir doktorla görüşebilirsiniz. daha sonrasında ürünümüzü kullanabilirsiniz. teşekkür ederiz.
F.E 31 Ekim 2011 Pazartesi Türkiye - Kayseri
merhaba yılan yağından henüz almadım ama almayı düşünüyorum bu konuda sormak istediğim bir şey var ben bu yağı sakalımın çıkması için yüz bölgeme sürsem etkisi olur mu??

Cevap : ürünü tüy cıkmasını istediğiniz bölgeye uygulayabilirsiniz. ama kullanacagınız bölgede azda olsa tüy olmalıdır. genelde saclarda kullanılan bir üründür. ama bazı müşterilerimiz bu tür problemlerde de yılan yagını kullanıyorlar.teşekkür ederiz.
Y.B 12 Eylül 2011 Pazartesi Türkiye - İstanbul
piyasada bir sürü yılan yağı markası var ben aktardan kendi kutusu içinde aldım ve sağlık bakanlığı onayıda var şimdi genel kullanımla ilgili bikaç şey soracam geçen yaz 2 ay kadar sürekli olarak kullandım hatta daha iyi nufuz etmesi için saçlarımı asker traşı kestirip öyle kullandım zamanla saçlarımın rengi koyulaşmaya ve saç olmayan bölgelerde tüylenmeler başladı sonra yaz oldugundan ve yağın yaısından sanırım cildimde kaşınmalar oldu ve bıraktım cilt yapım hassastı benim çok kellik durumum yok alın bölgesinin iki yanında bi açılma var özellikle oralara sürüyoroum ilk başta sarı sarı tüyler çıktı sonra renkleri koyulaşıp saça döndü hatta o çıplak olan bölgenin ortasında dağınık olarak tek tek çıkan saçlar olunca etkisini farkettim benim şimdi sormak istediğim şey şu sürekli kullanımda etkisi var biliyorum ama bi yerde okudum kafaya sürdüğünüzde tam olarak nufus etmesi için poşet gibi bişey geçirin kafaya deniyorbu doğrumu yani sürdükten sonra kafayı sarmak gerekirmi ?
Servet Ozne 10 Eylül 2011 Cumartesi Türkiye - İstanbul
sacı larım dukuld acaba kulanıırsam faydası gururmuyem

Önemli Uyarı

  • Lütfen soracağınız sorular için önce sitemizi inceleyiniz. Sitemizde yer almayan sorularınız için
    İletişim Formunu doldurunuz.
  • Yorumlarınız iş yoğunluğuna bağlı olarak en kısa sürede onaylanmaktadır.
  • Sitemizden alınmayan ürünlere karşı yazılan yorumları onaylayıp onaylamama yetkisi site yönetiminin elindedir.
     
Ürünümüz hakkındaki
yorumlarınızı aşağıdaki formu doldurarak bizimle paylaşabilirsiniz.
Ad :
Soyad :
E-Posta :
Yorumunuz :
Ürünü Nereden Aldınız ? :
Doğrulama Kodu : Güvenlik Kodu
Kişisel Bilgilerim Gizli Tutulsun :
   
    Not: Bütün alanlar zorunludur. Lütfen eksiksiz doldurunuz.

Yılan Yağı Kullanıcı Yorumları

Yılan yağı kullanıcı yorumları sayfamızdan ürün hakkında yazılmış olan yorumları görebilir ve siz de yorum yazabilirsiniz.












Sağlık ve Kişisel Bakım
Yılan Yağı  |  Hakkında  |  Neden Biz ?  |  Kullanıcı Yorumları  |  Sipariş  |  İletişim  |  Biz Arayalım  |  Sitemap
Copyright © 2011 talayilanyagi.com - Bütün hakkı saklıdır.
LiveZilla Live Help